16 Kasım 2012 Cuma

yönetim panelli web tasarım


Ben son aylarda duyarlı tasarım hakkında bazı tartışmalar vardı. yönetim panelli web tasarım Ben bir yaklaşım olarak duyarlı web tasarım hayran olsa da, garip, orta yaklaşım olarak beni vurur. Bir tasarım cihaz veya son kullanıcı tarayıcısı yanıt olmamalıdır. yönetim panelli web tasarım Bir tasarım son kullanıcı kendisini yanıt vermelidir.

Bana bir örnek vereyim: yönetim panelli web tasarım Ben büyük bir havayolu için Duyarlı Tasarımlar gördük. Bu tasarım güzel oldu: bir iPad düğmeleri (böylece potansiyel yağ parmaklarınızla kullanabilirsiniz) otomatik büyüktür kullanıldığında, örneğin başka bir tarayıcı penceresi boyutları için güzel uyarlanmış.Çözünürlük yeterince büyük olmadığı zaman az önemli içerik (örneğin, arabanızda ya da uçuş gelenlere bilgiler park edebilirsiniz) çıkarıldığında veya kat altına yerleştirilir. IOS veya Android gibi cihazlarda kullanılan UI tasarım desenleri otomatik tasarım devralınmıştır. Bu harika bir şey.

Ama aşırı duyarlı tasarım almak için ise: yönetim panelli web tasarım neden nasıl sadece o bile bir araba var olmadığını önceki ziyaretler biliyorsanız onun araba park birine göster? Eğer ziyaretçinin havaalanından yolcu almak istediğini biliyorum, yönetim panelli web tasarım neden uçuş gelenlere bilgileri kaldırmak?Ziyaretçinin sadece bir uçuş rezervasyonu varsa neden onlara büyük bir uçuş rezervasyon Widget gösterir, yönetim panelli web tasarım neden hedef ziyaretçi kalkış zamanları ve hava durumu göstermek ve küçük bir uçuş rezervasyonu gereci göstermiyorsun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder